ღ♥ღ♥ رنگـــاوورنگ ღ♥ღ♥

ღ♥ღ♥ رنگـــاوورنگ ღ♥ღ♥
××بهترين وبلاگ سرگرمي وعكس×× 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لينك هوشمند

دوست عزيز،اگر مايل به تبادل لينك با سايت ما هستيد ابتدا مارا با مشخصات زير لينك كنيد.

عنوان:

ღ♥ღ♥ رنگاوورنگ ღ♥ღ♥(بهترين وبلاگ سرگرمي و عكس)

توضيحات:

سرگرمي و تفريح

آدرس:

rangavorang.loxblog.com

(توجه داشته باشید که مشخصات سایت ما را درست وارد کرده باشید.)

سپس عنوان و آدرس سايت خود را در فرم زير بنويسيد.

درصورت وجود لینک ما در سایت شما لینک شما به صورت خودکار در سایت ما قرار می گیرد.

(لینک های ارسال شده بعد از تایید مدیریت قابل نمایش می باشد)

براي قرار دادن بنر ما در وبلاگ يا سايتتان كليك كنيد.





 جانباز

 

 -به مشنگه میگن اگه یه دختر بهت پا بده چی کار می کنی؟ میگه خوب میدمش به یه جانباز!

چهل و نه 

-يه پيرمرد چاخانه داشته خاطره تعریف میکرده، میگه: ما سال چهل و نه با دو نفر دعوامون شد، ‌البته سال چهل و نه که مثل الان نبود دو نفر خیلی بود.

زندگي

-يارو داشت واسه دوستش تعریف میکرد: آره، چند وقت پیش داشتم توی جنگل می رفتم، که یک دفعه یک شیر وحشی بهم حمله کرد، منم نتونستم فرار کنم اونم منو گرفت و خورد.دوستش میگه: آخه چطوری میشه؟ تو که الان زنده ای و داری زندگی می کنی!!يارو میگه: ای بابا، کدوم زندگی؟ تو هم به این میگی زندگی

خياطي 

-يکی از اين جوون های مغز قاطی پارچه می بره خیاطی می گه آقا اینو واسم کت شلوار بکن فردا نیام بگی سوزنم شکست چرخم خراب شد حال نداشتم اصلا پدر سگ بده نمی خوام بدوزی

خميازه  

-دو تا تنبل دراز كشيده بودند يكيشون داشته خميازه ميكشيده اون يكي ميگه داداش تا دهنت بازه لطفا اين اصغر ما رو هم صدا كن. 

 عروس

-عروس ميره گل بچينه ، شهرداری ميگیرتش

118

-یکی زنگ ميزنه 118 ميگه شماره غضنفر رو داريد يارو ميگه نه ، ميگه پس من ميگم تو يادداشت كن داشته باشی.

  12 امام

-به یارو میگن ۱۲ امام رو میشناسی؟ میگه آره. میگن خوب نام ببر؟ میگه اونجوری که نه. اگه ببینمشون میشناسم

سوسك

-اگه دیدی یه سوسک پشت و رو افتاده و داره دست و پا می زنه، فکر نکن با دمپائی زدنش... داره به قیافه تو می خنده

 جوراب

 

 - يه نفر ميره جوراب فروشي ميگه آقا جوراب ميخوام فروشنده ميگه:مردونه ؟يارو دست ميده ميگه: مردونه

 به نام خد

يه يارو زنگ ميزنه پيتزا فروشي ميگه يه پيتزا مي خواستم. فروشنده ميگه . به نام ... ؟ يارو ميگه . آخ آخ . ببخشيد .به نام خدا , يه پيتزا مي خواستم 

 

نظر يادتون نره!! 

 


نظرات شما عزیزان:

دوست
ساعت10:27---12 بهمن 1391
جالبه مررررررررررررررررسیپاسخ:خواهش می کنم.بازم بیا

miomio
ساعت12:00---6 آذر 1391
به وبم بيا تا احوالت عوض شه . كلي ميخندي و بازم ميخندي http://miomio.LoxBlog.Com

navid
ساعت15:27---5 آذر 1391
منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم



در چشمانت خیره شوم



دوستت دارم را بر لبانم جاری کنم



منتظر لحظه ای هستم که در کنارت بنشینم



سر رو شونه هایت بگذارم….از عشق تو…..



از داشتن تو…اشک شوق ریزم



منتظر لحظه ی مقدس که تو را در اغوش بگیرم



بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم



وبا تمام وجود قلبم و عشقم را به تو هدیه کنم



اری من تورا دوست دارم



وعاشقانه تو را می ستایم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:, ] [ 11:22 قبل از ظهر ] [ SANA ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم بهترین لحظات رااين وبلاگ سپري کنید. شمامی توانیدباما تبادل لینک کنید.نظریادتون نره!!خواهش می کنم فقط در مورد مطالب نظر بدید. دوستاي خوبم خواهشا از نظرسنجي كه در امكانات وبلاگ واستون گذاشتم استفاده كنيد و به وبلاگم راي بديد. ×××××××××××××××××××××××× به ياد داشته باشيد كه تمامي عكس ها و مطالب اين وبلاگ هميشه به روز مي شوند. باتشكر مديريت وبلاگ
موضوعات وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)




آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 157
تعداد آنلاین : 1

كد هاي جاوا



مي خواي داستان بخوني؟روي شكل زير كليك كن!!
داستان روزانه